digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
240 watt sınırını geçiyorsunuzdur hocam. Kombi 24 saat çalışmaya başladı, sürekli yanmasa ya da su pompalamasa ayda 30-40 kilowatt elektrik çeker. 240 kilowatı geçince yüksek tarifeden hesaplanıyor fatura.
Bak bunu düşünmemiştim;

2022de fakir fukara limiti eklenmişti. O limiti aşınca zengin oluyorduk.