Ben buradaki ltsc'yi kullanıyorum neredeyse 1 yıl olacak hiç sorun yaşamadım.

https://www.microsoft.com/en-us/eval...-10-enterprise

Türkçe dil dosyasını daha sonra indirip Türkçe yapabilirsin.