AMG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi bireysel müşterilerim için kullanıyorum amacım pazarlamak olsaydı direkt site linkimi atar dediğin gibi servis numarasını iletirdim. Ancak uzun süredir R10'da sadece alış için bulunuyorum satış yapmıyorum.
İyi forumlar.
Arkadaşın konu açmasındaki amacı satılan malı araması kardeşim satılmayan mal üzerinden neden farazi konuşuyorsun. Yok şöyle servis var böyle servis var ama satmıyorum kendi müşterilerime kullanıyorum diye bir şey var mı. O zaman piyasa için öyle bir servis yoktur. Bende de servis var o zaman 1k sı 0,10 kuruşa Türk Garantili %100 Gerçek Takipçi Servisin Max 100.000K ama sadece kendim kullanıyorum satmıyorum. Yapmayın böyle şeyler