merhabalar günaydın herkese, paparaya girip para göndere bastığım an beni şifre ekranına geri atıyor sebebi nedir acaba. kendi ibanıma para çekmeyi denediğimde bir sıkıntı olmuyor. konu ile ilgili bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.