Konu
2012 R10 Veri Kaybı
23-12-2022, 20:51:54
#41
ekaracan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
moncen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Coşkun admin forum alıp fişekledi
Ama radmin nerde aklına geldi webmaster forumu kurmak o yıllarda internet kullanımı çok azdı şahsen köyde yaşıyorum o yıllarda İstanbul gezmeye gittiğimiz de çok mutlu olurduk
onu da unutmamak lazım