moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coşkun admin forum alıp fişekledi
Ama radmin nerde aklına geldi webmaster forumu kurmak o yıllarda internet kullanımı çok azdı şahsen köyde yaşıyorum o yıllarda İstanbul gezmeye gittiğimiz de çok mutlu olurduk
onu da unutmamak lazım