Konu
2012 R10 Veri Kaybı
23-12-2022, 20:48:43
#40
moncen
Coşkun admin forum alıp fişekledi
Ama radmin nerde aklına geldi webmaster forumu kurmak o yıllarda internet kullanımı çok azdı şahsen köyde yaşıyorum o yıllarda İstanbul gezmeye gittiğimiz de çok mutlu olurduk