hocam eminevimden almıştık, arkadaşımızda aldı. ortalama 5 yıl sürmüştü sanırım. aylık ödeniyor.
sorun yaşamadık ama önerdiğim anlamına gelmez niye derseniz. kötülemek veya onlar *********** anlamında değil

bu sistemler müşterilerin parasıyla ilerliyor.
yani aylık herkes ödeme yapıyor. mesela sizin sıranız geldi siz alıyorsunuz. aylık ödemeler toplanıyor başkası alıyor vs.
insanlarla yürüyen bir sistem ondan dolayı bunu bilerek seçin. birgün patlarmı bilmiyorum.