Merhabalar 199 boyum güzelde bir göbeğim var bazı arabalarda koltuğu en geri çekmeme rağmen rahat oturamıyorum. 350.000 kadar bütçem var bu fiyatlara göre hangi arabalarda rahat ederim tavsiyelerinizi bekliyorum.