O kadar para vermeye gerek yok iyi bir iphone telefonunuz varsa bir ürün çekim çadırı bir de tripod işinizi görür ama mankenli çekim yapacağım dersen Softbox birde sonsuz fon alıp güzel çekimler yapabilirsin.