Her modelde dahili hafıza yapamıyorsun kardeşim.Normalde sd karta kurucan uygulamaları olmuyorsa cihazla alakalı.Sana tavsiyem o telefonu satın yılbaşında önce YD bile olsa sıfır bir cihaz alın...