Bu bir sorun değil hocam. Yoruma tıkladığında eklenilen hashtag yorumun html idsi sayfa pozisyonunu direkt yorumu görecek şekilde açması için. Devamını oku bastığınızda da ömceki kısmı atlayıp direkt devamından başlatmak için. Google için bir sorun değildir. Kullanıcı deneyimini iyileştirir bunlar.
Yorumlar kısmını zaten kapattım. Read more kısmınında bu şekilde olmasını istemiyorum.