BUYUK RISK almak ıstersen ve faız gıbı haram konular dan uzak durmak ıstıyorsan borsa da degerlendırebılırsın kendım yaamam dıyorsan
parayı bana ver 3 aylık yatırım surecı belırlerız 3 ay sonun da karın %50 alırım
zarar goze de alman gerekıyor tabı
yatırım tavsıyesı degıldır dıyede not duseyım her broker gıbı
Borsada hisselerin manipüle edildiği gözle görülebilir şekilde açık ve net.Eminim şundan seçim öncesi hisse senetleri çökecek.