Piyasa verilere göre belirlenir.
Asgari ücret arttığına göre piyasa ona göre şekillenmeye başlar.
1 Ay sonra maaş alacaklar , o olacak bu olacak vs bunları geçin.

Şirketler günü gününe değil planlı hareket eder. Adamlar 1'e ürettiğini satıp 1 ay sonra yerine koyamıyorsa zam yapacak elbette.

Üretilen malların satılması zaten bir süreç.


Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam ocakta piyasaya para sürülecek diye biliyorum , asıl o zaman görün zam nasıl oluyormuş.