Mevcut eklentilerinizden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum bu eklentileri kullanan onlarca forum var illa ki bir şikayet alırdık. Neden olabileceği konusuna ise bir yanıt vermek zor belkide o dosya dizinine farklı bir dosya bile sürüklemiş olabilirsiniz
Yani hocam tekrar özellikle belirtmek istiyorum. Ben bu dosyaya bir müdehalede bulunmuş olsam kesinlikle bunun bilincinde olurdum. Hatta sadece xenforo admin panelden işlemler yapıldı. Klasör girişi sadece 1 defa oldu ve o da eklenti yüklemek için bir komut yazıldı o kadar. Eğer illa bir değişiklik oldu ve bu eklentiden kaynaklı değil diyorsanız o halde bir açık var demektir. Bu da başkasının erişimi olduğunu düşünüyorum.
Her şey için teşekkürler. Arkadaş bağlanarak yardımcı oldu.