Radmin eski site sahibiydi.

Evet ne yazık ki bir ara öyle bir olay yaşandı. O zamandan bir çok kişinin üyeliği de gitti. Biri de benim amcaoğluydu.

Yüzlerce trademiz kaybolmuştu.

Heyyy bee dün gibi hatırlıyorum.