Konu
2012 R10 Veri Kaybı
22-12-2022, 20:40:30
#15
Linux
iyisite.NET
Radmin eski site sahibiydi.
Evet ne yazık ki bir ara öyle bir olay yaşandı. O zamandan bir çok kişinin üyeliği de gitti. Biri de benim amcaoğluydu.
Yüzlerce trademiz kaybolmuştu.
Heyyy bee dün gibi hatırlıyorum.