Forumda sürekli aynı tarzda konular açılıyor. Daha asgari ücrete zam gelir gelmez fiyatı iki katına çıkarmış, vicdansızmış bilmem ne...
Gözünüzü seveyim azıcık mantıklı düşünün. Misal elinde 10 TL'lik bir eşya var, asgari ücrete gelen zamdan sonra bunun fiyatı anında 15 TL oldu ama çok kısa bir süre sonra 20 TL olacağı GARANTİ.
Olacak yani şüphesiz piyasası 20 TL olacak. Siz diyorsunuz ki zamlı fiyatı 15 TL oldu ama vicdansız 20 TL'ye satıyor. Bu adam 20 TL dese de fiyatı 20 TL olacak, demese de fiyatı 20 TL olacak bu kaçınılmaz bir gerçek.
Nasıl ki ben tek başıma verdiğim oyla iktidarı değiştiremiyorsam, insanlar da tek başına ucuz sattığı malıyla piyasayı değiştiremez. Ettiği zararla kalır öylece. Ne diye malını hiç etmeyenlere fırsatçı-vicdansız diyorsunuz anlamıyorum.

Millet olarak kendi malına zam yapanlara gösterdiğimiz tepkiyi asgari ücrete zam yapana gösterseydik bu zamlar olmazdı.