Başınız sağolsun. Kardeş kaybetmenin ne kadar acı verici olduğu konusunda sizi çooook iyi anlıyorum. Umarım istediğiniz resimlere ulaşırsınız. Çünkü yıllar geçse bile abimin farklı bir fotografını görmek hüzünlü olsada bir nebze mutlu ediyor insanı.