Bazı avukatlar genelde danışmanlık ücreti almıyor. Ben twitter dan avukat bulup aklımda ki bir kaç soruyu gidermek için size yazmıştım duruma göre birlikte çalışabiliriz diyorum eğer o an avukat bana sorduğum soruya göre bu davayı kazanmamız zor gibi laflar ediyorsa teşekkür ediyorum konu kapanıyor.
ben davayı kazanamam diyene denk gelmedim. kolay gelsin.