avukatlar telefonla çok meşgul olmak istemez ayrıca resmi olarak danışmanlık ücreti de alıyorlar. sıkıntınızı buraya yazarsanız cevap alma olasılığınız daha yüksek.
Bazı avukatlar genelde danışmanlık ücreti almıyor. Ben twitter dan avukat bulup aklımda ki bir kaç soruyu gidermek için size yazmıştım duruma göre birlikte çalışabiliriz diyorum eğer o an avukat bana sorduğum soruya göre bu davayı kazanmamız zor gibi laflar ediyorsa teşekkür ediyorum konu kapanıyor.