Kimse vefat edenle vefat etmiyor, hayat devam ediyor.
Sevabiyla günahi ile yargilamakta kimse düşmez..

Bazi arkadaşlar açilmamali, saygı babından demiş hakli gerekceleri vardır mutlaka, lakin bu durum yasalarda suç teşkil etmiyorsa o vakit açmak yada açmama kararı murislere kalmalı. yani anne baba birinci derecede hayattalarsa, onlar buna karar vermeli, onlarin kararınıda sorgulamak kimseye düşmemeli.. bu arkadaş bir yardım istemiş, tavsiye ve nasihat istememiş ama maşallah yine vaaz kürsü sündeki imam gibi herkes etik ahlaki vicadani dini saygi vs edebiyatını yapmış.

Biliyorsaniz yardım eder, yol gösterirsiniz.. bilmiyorsanızda
acısını yaşayan bu abiye daha çok kendini sorgulamasına, acısına acı katmasına sebep olmazsınız olay bu kadar basit.

Biraz daha kişilerin fikirlerine duyarlı olmak lazım gibi..