bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende otomatik ödeme beklemede yazısı çıkmadı mailde gelmedi. bayadır tr hesap kullanmıyordum. payoner olan 2 hesabımında ödemesi bu sabah gelmiş.
Bu şekilde otomatik ödeme beklemede yazısı çıkmadığı sizdede oldumu? olupta düzelen oldumu? Ban yicek diye tırsmıyor değilim desem yalan olur ama korkunun ecele faydası yok :=)

bizde kesinleşti otomatik ödemeye düştüde bu tarz durumlarda geçersizs sayılabilecekleri sayıyor düsürüp sonra veriyor bi arkadaşımda da su an durum aynen böyle bankaya giden otomatik ödeme falan yok