bende otomatik ödeme beklemede yazısı çıkmadı mailde gelmedi. bayadır tr hesap kullanmıyordum. payoner olan 2 hesabımında ödemesi bu sabah gelmiş.
Bu şekilde otomatik ödeme beklemede yazısı çıkmadığı sizdede oldumu? olupta düzelen oldumu? Ban yicek diye tırsmıyor değilim desem yalan olur ama korkunun ecele faydası yok :=)