yekmekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim başıma da çok geliyor. Eski mail alın hocam, yeni açılan mailler sorunlu oluyor hep.
hocam peki 1 yıllık falan mı alayım kimileri proxylerde sorun var diyor