Merhaba Arkadaşlar



2017 den beri Forex ve Forex botları ile ilgileniyorum.



Artık arkama yaslanıp botun keyfini sürebiliyorum.



Aylık olarak %20 ila %25 kar oranı vardır botun. Botu kullanmaya başlamak içinde para istemiyorum.



Kullandıktan sonra 1 ay sonunda %15-%20 oranında kardan pay alıyorum. Siz kazanmadan para almak hoş olmadığını düşünüyorum.



28 Ekim - 28Kasım tarihinde 414 dolar (7700 tl) kar bıraktı. Kasım- Aralık karını merakla bekliyoruz. Geçmiş işlemleri görebiliceğin ve anlık olarak işlemleri takip edebilceğiniz izleme şifrelerinide iletebiliyorum.



Görsel olarak bazı kurdugumuz hesapların , ne zaman ne kadar bakiyeyle başladıkları ve totalda ne kadar sürede ne kazanç elde ettiklerinin ekran görüntüleri mevcuttur . Ayrıca 20 Aralık 21 Aralık karlarında görebilirsiniz.

Sizlere şöyle kazanıyoruz böyle kazanıcaz demiyorum , iletişime geçerek canlı işlem şifremden hesaba bağlanıp inceleyebilirsiniz ...

Finansal özgürlük için forex robotu.

İletişime geçerek sizde kazanmaya başlayabilirsiniz.

Telegram: https://t.me/Mrtdrmm