Merhaba Arkadaşlar
2017 den beri Forex ve Forex botları ile ilgileniyorum.
Artık arkama yaslanıp botun keyfini sürebiliyorum.
Aylık olarak %20 ila %25 kar oranı vardır botun. Botu kullanmaya başlamak içinde para istemiyorum.
Kullandıktan sonra 1 ay sonunda %15-%20 oranında kardan pay alıyorum. Siz kazanmadan para almak hoş olmadığını düşünüyorum.
28 Ekim - 28Kasım tarihinde 414 dolar (7700 tl) kar bıraktı. Kasım- Aralık karını merakla bekliyoruz. Geçmiş işlemleri görebiliceğin ve anlık olarak işlemleri takip edebilceğiniz izleme şifrelerinide iletebiliyorum.
Görsel olarak bazı kurdugumuz hesapların , ne zaman ne kadar bakiyeyle başladıkları ve totalda ne kadar sürede ne kazanç elde ettiklerinin ekran görüntüleri mevcuttur . Ayrıca 20 Aralık 21 Aralık karlarında görebilirsiniz.
Sizlere şöyle kazanıyoruz böyle kazanıcaz demiyorum , iletişime geçerek canlı işlem şifremden hesaba bağlanıp inceleyebilirsiniz ...
Finansal özgürlük için forex robotu.
İletişime geçerek sizde kazanmaya başlayabilirsiniz.
Telegram:
https://t.me/Mrtdrmm