Dostum başın sağolsun, kardeş acısını yaradan kimseye tattırmasın inşallah. Ancak bazen biz abiler, ablalar, ebeveynler bir şeyleri öğrendikçe paranoya ve kaygı geliştiriyoruz. Zaten Hakk'ın rahmetine kavuşmuş olan kardeşinizin özelini irdelemek pek etik ve yaraşır kalmaz diye düşünüyorum. En güzeli telefonun yekten sıfırlanmasıdır. Tekrardan başın sağolsun. Allah yardımcınız olsun.