bugün ben gittim lanet sıra vardı kavga bağırma çağırma sıralarda, gürcü insanında gram insanlık yok , gürcü polisiylede tartıştık aman diyim pasaport kontrol noktasında telefondan sakın fotoğraf çekmeyin atıyolardı beni ülkeden türk polisi konştu da sorunu çözdü.
İndiğinizde döviz biroları var lari alın ordan dolmuşlar var 2 lari ile merkeze gidiyosunuz dönüşte yine dolmuşa binecekseniz indiğiniz yolun karşı şeridinden 32 numaralı dolmuşlar sarp kapısına götürüyor, olabildiğince gürcülerle muhabbet etmeyin insanlıktan nasibini almamışlar