Başınız sağ olsun, ben de telefonun açılmamasından yanayım. Veya açarsanız da yakın bir arkadaşı size fotoğraflarını ayıklasın, telefonu ardından sıfırlayın.
Ne kadar acı bir durum olsa da, rahmetliye saygı babında önemli bir husus.