Bende şahsen arapça yazılı dükkanlardan alışveriş yapmıyorum , bana kalitesiz ( mültecilere yönelik bir işletme ) gibi bir yermiş izlenimi bırakıyor nedense.

Zaten her yerdeler eczaneler falan hep arapça bilen eleman almış. Hiç hoş bir durum değil.