İsim verme konusunun "Arapça hastalığıyla" değil İslam'la ilgili olduğunu düşünüyorum.
Söylediklerinizin karşısında değilim, aynı zamanda tam olarak katılmıyorum.
Bugün bir AVM'ye gittiğinizde kaç tane Türkçe tabelalı isim/marka görüyor olacaksınız?
Teknoloji ve internetin içine doğan bir nesil var. Telefonlar, tabletler, bilgisayarlar, işletim sistemleri, yazılımlar, platformlar, içilen kahveler, giyilen kıyafetler...
Kaç tane Türkçe olmayan marka ile çevrili olduğumuzu fark etmek çok zor olmasa gerek.
Arapça tabela kullanma konusu ise bazı esnafların müşteri çekmeye yönelik yaptığı -bence de doğru olmayan- bir seçimdir...
Sonuç olarak, tamamen köklü bir değişiklikle Türkçe'nin aktif/doğru kullanılması ve mevcudiyetinin korunması adına, diğer dillerin maruz bıraktığı durumlara alternatifler üretilmesi yönünde bir girişiminiz varsa iştirak etmek isterim.
Aksi durumda sabaha kadar konuşalım ama bir yere varabileceğimizi sanmıyorum