Suriyelilerin ülkelerine dönmelerini istiyorum bu konu da hem fikiriz sanırım.
Ama hocam bende milliyetçi bir insanım şöyle düşünmek lazım çevrenizde hiç.ingilizce veya başka dillerde tabelası olan işletmeler yok mu? Onlar kendi dillerinde dükkan açıyorsa bu durum normal. Bence başka konulara odaklanmalıyız mesela vergilerini veriyorlar mı? İşletmeleri denetleniyor mu? Vs.
Ayrıca arapça isimden kasıt nedir onuda anlamadım.