Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bende şuanda ekli değil foruma sorduğumda bu cevabı vermişlerdi

Table of contentsi default olarak kapalı ayarlarsanız nasıl oluyor?
projede toc yok ama sidebar uzun diye sorun çıkarıyor olabilir hocam. biraz daha araştıracağım ben de. teşekkür ediyorum.