Valla çatır çatır alırlar, geçenlerde aşırı üzücü bir manzara ile karşılaştım eleman telefon alıyor taksitlerini ödemiyor eve haciz giriyor ne var ne yok alıyorlar anneside durmuş izliyor ne günahı vardı şimdi o kadının
Yasal yollara başvursun o arkadaş. Kendi adına bir şey yoksa haciz ile o eşyaları alamazlar diye biliyorum. Arkadaşın 220k borcu var bankaya 3 yıldır ödenmiyor haciz gelmiyor.