Merhaba
@Erc_Orc;
Öncelikle bilgi ve birikiminizi böyle güzel bir şekilde paylaşma işteğiniz için sizi tebrik etmek isterim. Zaten mevcut senaryolar yukarıda konuşulmuş ancak bende şöyle bir fikir eklemek istiyorum. Belli bölümler veya belli bir seviyeye kadar ücretsiz ancak daha ileri seviye dökümanlara devam etmek isteyenler için ücretli bir model dünüşebilirsiniz. Böylece hem insanlara katkıda bulunmuş hemde bu işi ciddi anlamda yapmak isteyenlerle birlikte sizde gelir elde etmiş olursunuz. Tabi bu modelin bana göre en güzel yanı ücretli bölüme oluşacak kişiler bu işe ciddi anlamda baktığı için oldukça bilgili bir topluluk oluşturma imkanınızda daha güçlü olacaktır. Şimdiden başarılar diler ve makale veya kitabınızı okumayı çok isterim.