Monachopsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkezi Londra'da olup, Londra Borsasında işlem görmeyen ama TR de halka arz edilecek bir şirket ... Ve Yatırım yapacak olan kişiler, kar oranından çok hisse değerlenmesinden gelir elde etmeyi düşünmelidir denmesi bana hiç güven veren bir açıklama olmamış. @OasisDijital; 'in de dediği gibi, yatırıma teşvik edecek tek bir cümle yok.
Henüz Londra borsasına girme şartları karşılanmıyor.