Hocam geçmiş olsun bende kaçıyorum bakalım nereye kadar..özel olmazsa birkaç sorum olacaktı..
Ameliyatı nerede oldunuz..
Ameliyat sonrası sanırım yüz üstü yatmanız gereklidir.
Eve dönüş fln nasıl oluyor kısa da olsa yürüme olabiliyor mu yoksa bi kaç gün hastanede mi kalmanız gereklidir.
Son olarak fiyatı nedir.