Bende ameliyat oldum 4 5 sene önce çok iyiyim şimdi fıtıktan ve uyuşukluktan eser kalmadı size tavsiyem bi 3 seneye kadar ağır bir şey kaldırmayın en fazla 1, 2 kilo taşıyın dengeli ve kısa yürüyüşler sizin için iyi gelecektir, kendinizi iyi hissetiğinizde bel egzersizleri yapın çok faydası olacaktır geçmiş olsın Allah şifa versin.