Merhaba arkadaşlar yaklaşık 17 senedir sorun yaşadığım bel fıtığı ameliyatı oldum 17 sene dile kolay kaçabildim manuel tedavi fizik tedavi iğneler ilaçlar 17 sene idare ettik bunu yaşayanlar beni daha iyi anlar 10 gün önce kitlenme tabir edilen tutulma ve kasılma sonucu 10 gün fizik tedavi gördükten sonra herkes bütün fizik tedavi yapan doktorların artık kısmi felç doğru gidiyorsun demesi sonucu cumartesi günü acil bir şekilde özel bir hastanede sabah 8 de ameliyata alındık şuana kadar herhangi bir problem yaşamadım ve inanılmaz rahatladım yavaş yavaş yüremeye başladım az çok ameliyat yerimiz ağırıyor ama diğer acıdan daha iyidir şuan 4. Günümüz 15 gün sonra ayağa tamamen kalkıcağımızı söylüyorlar doktorlar ben kurtuldum bu acıdan Allah düşmanıma vermesin kalın sağlıcakla