Bu işlem kesinlikle kullanıcı ( alıcı ) hatasıdır. Hesaplar kullanılmadan devre dışı olmaz !
Satıcı kaynaklı sorun olsa; Onaya düşer, kimlik onayı tel onayı vs.
Fakat devredışı sorunu kesinlikle alıcı hatasıdır. İade yapmayın. 2 senedir mail işiyle uğraşıyorum alım da yapıyorum satım da.