Konu dışı bir öneride bulunacağım hocam. Site tasarımını beğendim ancak başlıklarınız Türkçe karakter kullanılmadan yazılmış. Açıkçası rahatsız edici bir görüntü.
Selamlar dediklerinizi dikkate alacağım
Blogger SIKINTILI ben blog acmistim seneler once 28 gunde index almisti.
Blogger tavsiye etmem.
Ilk ciktigi gibi degil.
Emek vermeye degmez. Illa paravan blog kurulacaksa weebly filan tercih edilebilir
Hocam çok emek vermeyeceğim adsense onay alınıyormu ve iki 3 ay deneme yapacağım