Neden umudunuzu asgari ücrete bağladınız. Bunu anlamıyorum. Geçen yıl bu zamanlar yine zam yapılmamış miydi? Yine 1 yıl sonra zam erimemiş miydi. Yine aynısı olmayacak mı?