keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal ve Kurumsal Plus üyelikte ek üyeliğiniz olabiliyor. Belki işinize yarayabilir bu durum.
Hocam ekstra olarak 2. Üyelik istemiyorum. Açtığım tüm konu, mesajlar ve kullanıcı adımın silinmesini istiyorum. Konu ve mesajlar silinmediği için üyeliğimin silinmesini istiyorum. Forum yöneticileri konunun bana ait olduğunu görebilir sorun değil ama forum içi ve forum dışı kişilerin bunu görmesini istemiyorum.