Protesto mu ediyoruz
Tabii, zaten hepsi yanlı, kim daha çok para veriyorsa oraya yanlıyor. Üstüne otoriter oldukları için Google da bir şey yapmıyor zırt pırt çıkan reklamlara. Ben üç yıldır hiçbir haber sitesine girmem. Ya buradan ya Ekşi'den ya Twitter'dan ya da Reddit'ten bakarım hep.