xpen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen olayı yanlış anlamışsın. lise mezunlarına tecil hakkı 22 yaşlarına kadar var. meslek lisesi mezunları için +3 yıl daha koyup 25 yaşına kadar tecil hakkı var. bu +3 yıl "3 yıl daha tecil ettirebilirsin" demek değil, yaş sınırı için var. sen zaten 25 yaşındasın bunu kullanmışsın.
Evet zaten ordada yaş sınırına takıldığımı dile getiriyorum fakat 25 yaşını doldurduğu yılın sonunu geçemez diyor, ben daha 25 yeni oldum 13 kasım 2023 te 25 yaşını doldurmuş olucam buradaki sorun bu zaten

Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben direk ilk tecilimi okuyorum diyerek aldım siz kayıt yaptırın direk sonra askerlik şubesine okuduğunuzu gösterin olması gerekiyor çünkü ben öyle yaptım direk dedim ben okuyorum tecil istiyorum dedim ama siz uzatmak istediğinizi söyleyebilirsiniz
Direk askerlik şubesine gidip sorun hocam okuduğunuzu soyleyin
Tamamdır hocam çok teşekkür ederim