sen olayı yanlış anlamışsın. lise mezunlarına tecil hakkı 22 yaşlarına kadar var. meslek lisesi mezunları için +3 yıl daha koyup 25 yaşına kadar tecil hakkı var. bu +3 yıl "3 yıl daha tecil ettirebilirsin" demek değil, yaş sınırı için var. sen zaten 25 yaşındasın bunu kullanmışsın.