akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ipv6 serverı kurduktan sonra bu scripti direk kursak olur değil mi hocam?
deneme yaparsınız çıkan sonuca göre diğer seçeneklere bakılır