Hayata atıl hocam. Deneyimin varsa diploma vs. sadece bir belgeden ibarettir.
İleride başka firmalar için muhasebe departmanına başvuracağın zaman hali hazırda tecrüben olmuş olur. Diplomayı çok istiyorsan İÖ okuyup alabilirsin zaten. (Universiteden bol ne var

)
Memur olmak istiyorsan kafana göre gir kpssye az buz çalışarak. Hem kendini denersin hem bilgilerini taze tutarsın.
Bu arada kimse anasının karnından memur olup doğmuyor. Her şey kademe kademe. Bu yaşta bile çalışman çok iyi hocam. Yaşıtların universite sınavlarına hazırlanmaya çalışıyor