Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İngilizceye göre bi tık zor. Her nesnenin artikeli var değişik bir dil ama illa ki öğrenirsin
Şuan aile birleşimi vizemin sonuçlanmasını bekliyorum gider gitmez Almanca kursuna gidecem zaten ama gitmeden bi alt yapı olsun diye başlamak istiyorum