sevgili dostum ben muhasebeciyim. Baba mesleği ayrı zaman da allah izin verir okul bitirip SMMM aldıgın zaman çok rahat ediceksin. 20 mükellefin olsa bile zaman büyük oranda yük olmaz. Hem serbest mali müşavirlik yapıp hemde şirkette çalışan çok abim var. Aylık 30-40 bin bandı kazanıyorlar. Ama iş ciddi anlamda zor, insanlarla anlaşma büyük mesele bu zorluğa katlanırım diyorsan tutma kendini devam et bence