D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İos cihazlarda Developer fiyatı farklı hocam.
Iphone ile ödeme 650 tl mi hocam? Mac ten baktığım için bende öyle görünüyor. Hiç telefondan ödemeyi denemedim.