mellon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, cPanel/WHM'ye giriş yaparken oturum açma başarılı diyor ve tekrar giriş ekranında kalıyor.

Lisans mevcut, farklı tarayıcılar ile ip değiştirip denedim sonuç aynı.

"Oturumunuzun süresi doldu. Lütfen yeniden oturum açın."

Cpanel lisansınız bitmiş olabilir